Vi är ledsna att höra att du har problem när du försöker uppgradera ditt medlemskap.

Så vitt vi vet kan det finnas flera möjliga orsaker till att dina betalningar misslyckas, det finns några exempel på de vanligaste betalningsmisslyckandena:
- Det finns otillräckligt skydd på kortet eller kreditkortgränsen har överskridits eftersom en annan handlare blockerar ett visst belopp.
- CVC: n är felaktig eller saknas;
- MCC (Merchant category code) stöds inte av den utfärdande banken (A Merchant Category Code (MCC) är ett fyrsiffrigt nummer som anges i ISO 18245 för finansiella detaljisttjänster. MCC används för att klassificera verksamheten efter typen av varor eller tjänster som den tillhandahåller.)
- Utgångsdatumet som meddelats till den utfärdande banken är inte detsamma som utgångsdatumet på kortet.
- Det finns ett tekniskt fel hos den utfärdande banken.
- Det var för många transaktioner med samma kort på kort tid etc.
- Bankblock (Det kan finnas många skäl för banker att avvisa transaktioner, därför är det bäst att kontakta din bank för mer information.)

Om du vill veta mer, varför du inte kan betala / ditt kort avvisas, skicka ett e-postmeddelande till: support@victoriamilan.com